zondag 1 juli 2012

Jarige Ballerina

Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik graag even "Daatje" bedanken voor het helpen van het plaatsen van de link om mijn volgers te kunnen weergeven!
Dus ben je nog geen volger en wil je het graag worden, of wil je graag mijn volgerslijst zien?
Klik dan even aan de rechterkant op de link "klik "HIER" om dit blog juist weer te geven en dan zou de pagina moeten vernieuwen en de volgers zichtbaar worden (alsook de link om volger te worden)
Hopelijk is het een beetje duidelijk zo? :)

Als jij ook dit probleem hebt en nog niet weet hoe je de link plaatst wil ik je gerust verder op weg helpen, stuur me dan gewoon even een mailtje
(nogmaals met dank aan Daatje !!!)

En dan zou ik jullie vandaag ook graag dit kaartje laten zien, dat ik gemaakt heb voor Aaron zijn nichtje die gisteren jarig was.Ze doet aan ballet dus ik wou dit er ook zeker in verwerken aangezien (bijna) alles hier rond draait bij haar ;)

Ik heb gekozen voor een easel kaart in roze/rood papier en een afdrukje van een "ballerina" van Magnolia.



* Het afdrukje is ingekleurd met de copic markers:
E93/53/51/50 (huid)
E44/43/42 (haar)
R85/83/81 (kleedje, schoentjes en haarband +R29 voor de bloem in haar haar)

* De hartjes stans is eentje van cheery linn. 
* Roosjes zijn uit eigen voorraad.
*Piano stempel is eentje van marianne design.
* De stipjes zijn er bij opgezet met liquid pearls om het wat op te leuken.


* Stempeltjes onderaan zijn ook stempels van marianne design:
- De notenbalk is recht op de cardstock gestempeld.
- De noten en de tekststempel zijn uitgeknipt en verhoogd opgekleefd.

Zo dat was het !
Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien en ik kijk alweer uit naar al jullie leuke en lieve reacties die ik steeds met heel veel plezier mag lezen!!!

Veel Liefs en nog een heel fijne (hier en daar zonnige) zondag verder!!!
Naomi

16 opmerkingen:

  1. Ach wat een schattig, muzikaal kaartje Naomi, ik krijg spontaan zin om mee te gaan dansen! Gelukkig dat je er met je volgsters uit bent gekomen! Geniet van je zondag, liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooohh, wat ben ik jaloers op jouw mooie hartenstans!! Het is een prachtig kaartje, ze zal er vast blij mee zijn geweest :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattiger kan toch niet voor een meisje dat op ballet zit!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Naomi, Tilda staat daar heel schattig in dat hart. Heel leuk ook die perfect pearls op de achtergrond en die muzikale stempeltjes passen hier perfect bij!!
    Kusjes, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Naomi,

    wat en schattige kaart heb je gemaakt! Leuk met die muzieknootjes zo verhoogd opgeplakt! Het hart is prachtig!!

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Naomi, leuk passend gemaakt voor de persoon waar ie voor is en vol met hele leuke, lieve details. Heel mooi!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Naomi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Naomi,wat heb je een prachtige,persoonlijke,muzikale,sierlijke,hartverwarmende,roze kaart gemaakt,hihi.Het afdrukje heb je ook erg mooi ingekleurd en je link werkte perfect!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoesje is dit, ziet er zo lief uit. Mooie kaart!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben geen grote magnolia fan, maar ik vind het kaartje op zich wel geslaagd. Mooie opbouw en kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Naomi

    Het is een schattig kaartje voor het nichtje van Aaron, erg mooi in het zoete roze.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Naomi , wat een lief kaartje voor dat nichtje !! Heel schattig die Tilda als ballerina en dus erg toepasselijk. Mooi ingekleurd en leuk die muzieknootjes erbij. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, die jullie nichtje zo te lezen op het lijf geschreven is. Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig echt meiden kaartje is dit geworden zeg.
    Geweldig de muzieknootjes erbij.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje, naomi. Heeeeel lief en lekker zoet. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...