donderdag 12 januari 2012

Nog eentje!

Hoi Allemaal,

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje!
Hier ben ik nog een keer met een verjaardagskaartje :)
Ik heb zo'n beetje een grote bron van inspiratie deze week, heb nog een aantal 'sketchen' liggen voor kaartjes die ik nog wil gaan maken, nu enkel de tijd nog vinden!

Deze keer heb ik er eentje gemaakt dat sluit met een lintje en volledig opengevouwen moet worden om binnenin de 'boodschap' te lezen.

De kaart is gemaakt met papier van DCWV: "Tres Chic", zowel het design papier als de cardstock zodat het goed samen past ;)

Lintje en bloemen zijn uit eigen voorraad.
Stempelafdrukje is er weer eentje van magnolia.
Ik gebruikte voor het inkleuren de copic markers, en wel volgende kleuren:
* Huid: E93-53-51-50
* Haar: E47-44-43
* voor het jurkje en de schoentjes gebruikte ik slechts 3 kleurtjes nl: B95-93-91









Heel erg bedankt weer voor het kijken!
en graag tot de volgende!

veel liefs
Naomi

4 opmerkingen:

  1. Hoi Naomi, wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Heel verrassend hoe het zo grappig opengaat.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder model kaart is dit, super leuk Naomi!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kom ik ook eens bij jouw op je blog,zag je kaartje op het SA-forum.
    Heel leuk joh,echt heel apart,heb gelijk weer een idee op gedaan,

    groetjes en liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Naomi, ik wilde een berichtje achterlaten dat je prachtige dingen maakt maar dat lukte gisteren niet. Ik had me dus maar vast als volger aangemeld en heb later google chrome geinstalleerd en nu gaat het dus wel. Leuk om ook jouw creaties te gaan volgen, ben benieuwd wat je nog meer voor moois in petto hebt. Fijn weekend, grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...