zondag 15 januari 2012

Gewonnen!

Hoi allemaal,

ik was zelf enorm verrast, en uiteraard heel blij vandaar wil ik het graag even met jullie delen.

Ik was de 1000ste volger bij "the ribbon girls" blog en vandaar heb ik van hun een 'gift voucher' gekregen voor in hun winkel :)



het is een erg leuk winkeltje en ook hun blog is zeker de moeite waard om eens langs te gaan. ik ga ook mee doen met hun nieuwe challenge, de creatie hiervoor laat ik jullie zien zodra die klaar is :)

Dankjewel weer voor het meelezen en graag tot de volgende!

veel liefs
Naomi

1 opmerking:

  1. sjoh hee boffert!
    leuk joh een prijsje, het blog van hun lijkt me ook wel de moeite waard.
    ik ben benieuwd naar je creatie
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...