vrijdag 20 januari 2012

Dutch card lovers (nog net op tijd :))

hoi allemaal,

met dit babykaartje doe ik graag mee aan de chalenge van 'Dutch Card Lovers'

de opdracht was een kaartje te maken aan de hand van de door hun opgegeven sketch en door enkel de kleuren blauw en wit te gebruiken:




ik was nog een beetje aan het wachten of het weer wat zou beteren voor de foto, maar dat was jammer genoeg niet het geval.

vind de ene een beetje donker en de andere te licht... :( wel jammer.
als het een van de komende dagen wat zonniger is maak ik nog wel een nieuwe foto!

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, vond het persoonlijk niet makkelijk zo'n eenvoudige sketch maar ben al bij al tevreden met het resultaat.

dankjewel weer voor het kijken en tot snel!

Lieve Groetjes
Naomi

6 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Naomi. :)) Lastig he soms als het licht zo slecht is om een foto te maken.
    Bedsnkt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat lief, schattig met dat kleine kinderkoppie op die doily! En ja, ik ken het helaas maar al te goed, het probleem van het licht (zeker in de winter!). Geniet van je weekend, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een beeldig kaartje met dat Silhouette-koppie in de doilie en de 2e foto laat het echt goed zien!
    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige stempel, dat kinderhoofdje. Echt nostalgie!! Lief kaartje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart met die silhoutte erop. Veel succes
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja erg lastig om te fotograferen met dit weertje maar ik vind je kaartje toch super hoor!
    Mooi met die doily ook een mooi kleur blauw.
    Dank voor je reaktie op de tags op mijn blog.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...