dinsdag 14 juni 2011

40 jaar gehuwd!

Hoi allemaal!

2e kaartje van vandaag :D
ook deze keer weer voor mijn schoonouders, zij waren dit jaar 40 jaar gehuwd en dit kaartje heb ik daarvoor voor hen gemaakt.
ik ben er persoonlijk heel tevreden over (*kuchkuch*) maar ben natuurlijk zoals altijd benieuwd wat jullie ervan vinden?
de vlinder is van hout, en heb ik zelf zwart geschilderd met acrylverf en toen deze droog was gepipmt met pearl Acrylic Paint Dabber (van ranger)



dank jullie wel voor het kijken!
zou het leuk vinden als je een reactie zou nalaten!

Veel Liefs
Naomi

1 opmerking:

  1. haaaa wat een leuk idee om een taartrandje, kantje zo te gebruien zeg!!
    je hebt een heel leuk blog , ik kom zekers nog vaak langs:)
    xxxx
    linn

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...