donderdag 15 juli 2010

Zomerswap Pippelotje


Deze leuke zomerswap ontving ik van Helena (Pippelotje) via het CSF
Nu vragen jullie je natuurlijk af wat die witte vlek op de foto doet :D Wel zij had mij gevraagd naar het geslacht van ons toekomstig kindje en ze had een superleuk kaartje bij het pakketje gedaan waar dit ook nog eens in de context vermeld staat ;)
Aangezien ik niet wil dat iedereen het al weet, heb ik het er even *uitgeknipt* :D ik hoop dat helena het me niet kwalijk neemt (a) maar dat denk ik niet ;)
Wat zat er nu in dit leuke pakket
* een omkeerbaar hoedje voor ons toekomstige ... (kindje :p))
* een heel handig zonnebrilhoesje
* een heel erg leuk speldenkussentje (heel erg handig en veilig :D ;))
* en enkele cocktail essentials
Kortom een geslaagd zomerpakketje!
Bedankt Helena
Veel Liefs
Naomi

1 opmerking:

  1. graag gedaan meid! ik hoop dat het allemaal dienst kan doen en je er blij mee bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...